Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Treat yourself...

Μισό κιλό παγωτό... επί δύο... = ένα κιλό παγωτό. Τόσο έφαγα η γουρούνα! Μέσα σε ένα απόγευμα κιόλας... τρομάρα μου!
Αλλά δε φταίει κανένας άλλος...εγώ φταίω που πάω και παίρνω κάθε φορά ότι βλακεία βρω μπροστά μου στο σούπερ-μάρκετ, φυσικά πάντα με προτίμηση στο junk food και στην κατηγορία γλυκά! Θες είναι μπισκότα, θες είναι σοκολάτες, θες είναι ζαχαρωτά, επιδόρπια, παγωτά... με πιάνει η καταναλωτική μου μανία και μόνο που τα σκέφτομαι! Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι κουβάλησα σπίτι 3 κιλά παγωτό σήμερα! Ναιαιαι....τρία, τρία! Το ένα κιλό ήταν για σήμερα... αλλά αύριο... μεθαύριο? Τι θα έχω?? Να μην έχω κάτι να γλυκαθώ τις επόμενες μέρες? Εδώ κολλάει αυτό που λένε "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν"! Γι'αυτό κι εγώ προνόησα! ;) Και φυσικά έχουμε και ποικιλία για να μη βαρεθώ να τρώω το ίδιο συνέχεια! Το σημερινό σαβούριασμα περιελάμβανε "White Chocolate and Strawberry"... ενώ σειρά έχουν ...(έχουμε και λέμε...): "Belgian Chocolate with Chocolate crisps", "Chocolate Chip Cookie Dough", "Vanilla Caramel Fudge" και... (καλα για τελευταίο άφησα το καλύτερο!...) ... "Berry Berry Extraordinary"!!! (το όνομα και μόνο τα λέει όλα!) :)

Και αν και μετά απο το 1 κιλό που κατέβασα σαν το βόδι έχω σκάσει...τολμώ να πω ότι και μόνο στην ιδέα ότι στο ψυγείο έχω άλλα 2 κιλά που με περιμένουν... κολάζομαι!!! Αααα... όλα κι όλα ...αλλά άμα είχες τέτοια παγωτά μπροστά σου... ούτε εσύ θα έλεγες όχι! Βέβαια... κάθομαι και αναρωτιέμαι... λες με τόσο παγωτό να παχύνω? Να γίνω σα σαμπρέλα?? Να βλέπω τα μπούτια μου και να μη μπορώ να τα ξεχωρίσω??? Μπααααα... που τέτοια τύχη... (ο νοών...νοείτο...) Προς το παρόν μόνο τα λεφτά μου σκορπάω... αλλά άμα κάθε φορά που σκορπούσα τα λεφτά μου έπαιρνα και τέτοια γλύκα... χαλάλι και τα τρία, και τα πέντε ...και τα δεκαπέντε κιλά παγωτό! Κι ας γίνω σα το βόδι! :)
Άντε τώρα μόνο να χωνέψουμε.....

Υ.Γ: ...ναι... το γλυκό δεν πέτυχε τις προάλλες... καλά την ψιλιάστηκες! Δε μου έδεσε η μαρμελάδα... πφφ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: