Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Εσύ τι κάνεις Κυριακή?


Δευτέρα απόγευμα... παρέα: ο Χοντρός και μια κούπα ζεστός γαλλικός. Σκέτος. Χρειάζομαι κάτι δυνατό να ανοίξει το μάτι μου πλήρως. Δύσκολα ξυπνήσαμε σήμερα. Μήπως γιατί δεν ήθελα να τελειώσει το χθες?


"Youou... you give me something.... something that nobody else can giiive..."...
Έτσι άρχισε. Η (κατα τ'άλλα) "ήσυχη" βραδιά. Βγήκα για ένα αθώο ποτό και βρέθηκα front row σε συναυλία. Έτσι ένιωσα. Ή τουλάχιστον αυτό σου βγάζουν οι Dr. FUNK. Όλα τόσο δεμένα... και τόσο άλλου επιπέδου... νομίζω ότι μπορώ να τους συγκρίνω μόνο με συγκροτήματα που παίζουν έξω. Και, όχι, δε νομίζω ότι υπερβάλλω. Χάθηκα κυριολεκτικά μέσα στις νότες των Jamiroquai, Fatboy Slim, Red Hot Chilli Peppers, The Hives, Franz Ferdinand, Rage Against the Machine, Kings of Leon, White Stripes, The Subways, Muse, Jet, The Killers, Mando Diao, Depeche Mode, Prodigy ...Ω θεοί!!!! Πραγματικά τι playlist ήταν αυτό???

Γελούσα συνεχώς. Χοροπηδούσα ασταμάτητα. Σαν το βατράχι. Σήκωνα τα χέρια μου στο χάος και τραγουδούσα δυνατά. Καλύτερα από βατράχι. Αλλά ξελαρυγγιάστηκα. Δεν βαριέσαι... αυτή η έξοδος άξιζε και το λαρύγγι μου και που σέρνω σήμερα τα πόδια μου σαν το σαλιγκάρι. Κι όλες οι Δευτέρες μου απο'δω και πέρα έτσι το κόβω να είναι. Γιατί κάθε Κυριακή θα κλείνω reserve front row. Στ
ο Limani. Με Dr.FUNK.

Δεν υπάρχουν σχόλια: