Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Εγώ κι ο Παντελής...


Αφού δούλεψα όλη αυτή την εβδομάδα... (εργασία και χαρά κανονικά!)... ήρθε επιτέλους και η μέρα που έχω ρεπό.
Ξεκινάω απο το γεγονός ότι δεν ξύπνησα από τον ήχο του ξυπνητηριού... αντιθέτως έλιωσα στον ύπνο σαν το βόδι και κοιμόμουνα μέχρι τα μεσημέρια (περίπου δηλαδή!). Απόλαυσα ένα πλούσιο πρωινό και αφιέρωσα ώρες στα δημητριακά μου, στο αυγουλάκι μου, στο τσαγάκι μου και στην εφημερίδα μου.... ναι, ναι... high-class stuff!

Και μέχρι εκεί να πήγαινε η σημερινή μέρα... νομίζω θα μου ήταν σούπερ αρκετό... αλλά ειλικρινά η βόλτα που αποφάσισα να κάνω μετά ήταν κάτι παραπάνω απο όμορφη και αναζωογονητική.

Μιας και το Λονδίνο είναι πολύ μεγάλο και κάθε γωνίτσα του είναι και μια έκπληξη, αποφάσισα ότι όταν έχω ρεπό και διάθεση (και φυσικά θα συνομωτεί και ο καιρός υπέρ μου) θα βγαίνω να εξερευνώ. Προσωπικά λατρεύω τα παρκα... και ειδικά τα πάρκα στο εξωτερικό, που είναι μεγάλα, γεμάτα πράσινο, με λιμνούλες, ωραία γραφικά παγκάκια... λες και έχουν βγει απο κάδρο!
Hyde Park λοιπόν...

Εγώ περπατούσα αμέριμνα... όλα ωραία, όλα καλά... μπορεί και να σφύριζα κιόλας χαρούμενα, δε θυμάμαι... (όχι κάτσε... δεν ξέρω να σφυρίζω!)... βλέπω κάτι παπιούλες, εμπνέομαι και απο το σκηνικό και αρχίζω να βγάζω φωτογραφίες.Μόνο που τα πλάνα μου, άρχισε να μου τα χαλάει ένας σκιουρίνος - επίδοξο μοντέλο. Ότι και να πήγαινα να τραβήξω, έτρεχε και στεκόταν μπροστά... χωρίς υπερβολή! Του έδωσα λοιπόν την ευκαιρία να γίνει το επόμενο next top model... και ειλικρινά, με άφησε άναυδη.

Δημοσιοποιώ λοιπόν τις φωτογραφίες του γιατί πραγματικά πιστεύω ότι έχει δυνατότητες και μια μοναδικότητα που σίγουρα θα τον αναδείξει! Τον ονόμασα Παντελή.... πολλά υποσχόμενος...

~. (JS... τελικά αποτελείς έμπνευση... αλλά μη το πεις πουθενά! )
_______________________
**** To Soundtrack της ημέρας... ένα υπέροχο τραγούδι****
~. "GETTING SOME FUN OUT OF LIFE" - Madeleine Peyroyx .~

Δεν υπάρχουν σχόλια: